فرمانده نیروی انتظامی اسفراین خبر داد:
فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به کشف نزدیک به ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال ، از افزایش ۳۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲ 09 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سرهنگ "مجید یگانه پور" صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد ،با بیان اینکه در ۶ ماهه گذشته تاکنون ۱۹۴کیلو و۱۲۵ گرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف شده است ،گفت: این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۲ درصدی را داشته است.

وی با بیان اینکه در طول این مدت ۲۰۱ طرح عملیاتی در حوزه پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر را داشته ایم ،افزود: در این رابطه ۱۹۲ نفر از عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر از جمله قاچاقچی ، خرده فروش و معتادین متجاهر دستگیر شده اند .

سرهنگ یگانه پور با اشاره به اجراي طرح هاي مختلف انتظامي و اقدامات اطلاعاتی افزود: تشديد گشت هاي خودروي، طرح تشديد شناسايي فروشندگان وعرضه کنندگان موادمخدر و نیز همراهي خوب مردم از عمده ترين دلايل افزایش کشفیات موادمخدر در اين شهرستان بوده است.

این مقام انتظامی افزود : در شش ماهه نخست سال جاری شاهد کاهش ۵۰ درصدی آمار جانباختگان فوتی برون شهری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده ایم که این خود نشان از تلاش همکاران پلیس راهور و تعامل مثبت شهروندان با آنان در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیکی بوده است .

وی با تبیین برخی از اقدامات پلیس این شهرستان در پیشگیری از وقوع سرقت های مختلف تصریح کرد: در بازه زمانی ۶ ماهه سال جاری شاهد رشد ۶۱ درصدی افزایش کشفیات سرقت های به وقوع پیوسته در سطح شهرستان هستیم .

سرهنگ یگانه پور با بیان اینکه دستگیری مجرمان در حوزه‌های مختلف ۱۱ درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است، تصریح کرد: طی شش ماه گذشته ۲۸۸ سارق حرفه ای در اسفراین شناسایی و دستگیر شده اند که در این زمینه رشد ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین ضمن تشکر از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح های انتظامی افزود: مبارزه با موادمخدر يك موضوع اجتماعي است و بايد تمامي آحاد جامعه در اين راستا گام بردارند تا نتيجه مطلوب و مفيد گرفته شودو در این خصوص نقش رسانه ها بخصوص جراید بی بدیل و حائز اهمیت است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار