مقام عالی دولت در خراسان شمالی مطرح کرد:
استاندار خراسان شمالی گفت: تفاهم‌نامه های امضا شده با مسئولان در سه سال اخیر بیش از ۶۵ درصد تحقق یافته است.
کد خبر: ۱۰۰۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰ 10 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی محمد علی شجاعی با اعلام این خبر گفت: ۳۶ تفاهم نامه در سه سال اخیر با مسئولان کشوری در حاشیه سفر آنان به استان برای رفع نداشته های استان،پرهیز از سفرهای تشریفاتی و با استفاده از اعتبارات بیشتر ملی، امضا شد که با پیگیری ها و تلاش مدیران استانی، تاکنون ۶۵/۵ درصد این تفاهم نامه ها اجرایی شده است .

شجاعی افزود: میزان اعتبار این تفاهم نامه ها ۳۹۸۷۷۷میلیارد ریال و ۹۸۸میلیو دلار و ۱۰۴ میلیون یورو و ۹۱ میلیون درهم می باشد که ۱۵ تفاهم نامه صد در صد اجرایی شده است.

نماینده عالی دولت خاطر نشان کرد:برخی تفاهم نامه ها دارای بازه زمانی دو تا سه ساله می باشد که با پیگیری مدیران استانی و تخصیص بموقع اعتبارات تحقق کامل می یابد.

شجاعی افزود: این تفاهم نامه ها در حوزه های اقتصادی،سیاسی و امنیتی،عمرانی،توسعه مدیریت و منابع و بانوان با مسئولان کشوری در سفر آنها به استان امضا شده است و بهره مندی تمامی شهرستانهای استان در این تفاهم نامه ها دیده شده است.

وی عدم تخصیص اعتبارات را علت سرعت کند اجرایی شدن برخی تفاهم نامه ها ذکر کرد و افزود: با هم افزایی بین اجزای حاکمیت در استان تلاش شده است تا ضمن تخصیص اعتبارات استانی، پیگیری برای تحقق سهم سازمانهای کشوری نیز صورت بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار