مقام عالی دولت در خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی، شامگاه یکشنبه با صدور پیامی به مناسبت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان گفت:سفر رهبری در تاریخ ۱۹ مهر، نقطه عطفی در تاریخ توسعه سیاسی و اقتصادی این خطه بود.
کد خبر: ۱۰۰۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۶ 11 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در این پیام آورده است: سفر پر خیر و برکت رهبر فرزانه انقلاب به خطه سرسبز شمال شرق کشور و گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها آثار مادی و معنوی فراوانی به دنبال داشت که موجب وحدت، همدلی و انسجام بیشتر در سرزمین قومیت های مختلف شد به گونه ای که موجب به تکاپو درآمدن فعالان حوزه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی برای پیشبرد سیاست های توسعه ای و برقراری عدالت اجتماعی شد.

در این پیام آمده است: این سفر تاریخی و پر خیر و برکت با تصویب یکهزار و ۷۰۰ پروژه در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن، حمل و نقل، عمران شهری و روستایی، آموزشی، ورزشی نوید بخش آینده ای روشن و درخشان برای خطه سرسبز و گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها استان خراسان شمالی است.

شجاعی یادآور شده است: در این میان مردم همیشه قدرشناس و شهیدپرور خراسان شمالی با حضور حماسی خود در استقبال از رهبر فرزانه انقلاب بار دیگر به جهانیان نشان دادند که مردم در مسیر ولایت فقیه استوارتر از همیشه گام بر می‌دارند.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرده است: اینجانب فرا رسیدن ۱۹ مهر ماه سالروز تاریخی ورود مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به استان خراسان شمالی که موجب شتاب در توسعه استان و ایجاد انگیزه ای بی سابقه در مردم شهید پرور این خطه و مسوولان استانی برای تحقق چشم اندازهای رهبر فرزانه انقلاب شد را گرامی می دارم و از تمامی مدیران، مسوولان، گروه ها و جریان های سیاسی خواستارم بیانات و منویات مقام معظم رهبری را به عنوان نقشه راه و چراغ هدایت در تمامی تصمیم گیری و انجام امور در دستور کار داشته باشند.

رهبر معظم انقلاب در ۱۹ مهرماه سال ۱۳۹۱ به استان خراسان شمالی سفر کردند که این سفر هشت روزه و مصوباتی که در جریان این سفر برای جبران محرومیت ها و عقب ماندگی های این خطه صورت گرفت، سرآغاز شکوفایی و توسعه این استان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار