معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی مطرح کرد؛
معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گرایش خانواده ها به رشته های نظری را یک آسیب دانست و گفت: باید خانواده‌ها و دانش آموزان برای حضور در مدارس فنی و حرفه ای اقناع شوند.
کد خبر: ۱۰۰۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷ 13 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی، احمد برادران صبح چهار شنبه در آئین افتتاح نخستین مدرسه هنرهای زیبا خراسان شمالی اظهار داشت: موضوع هدایت تحصیلی دانش آموزان و اقناع سازی خانواده‌های آنان برای تحصیل دانش‌آموز در مدارس فنی و حرفه‌ای و کار و دانش باید مورد توجه متولیان امر باشد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: گرایش خانواده‌ها به تحصیل دانش آموزان در رشته‌های نظری یکی از مهمترین آسیب‌های حوزه تعلیم و تربیت است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی حوزه تعلیم و تربیت، تحصیل ۵۰ درصد دانش آموزان در مدارس فنی و حرفه‌ای و کار و دانش است، افزود: اقناع سازی خانواده‌ها و هدایت تحصیلی دانش آموزان برای تحصیل در این مدارس باید مورد توجه متولیان امر باشد.

برادران همچنین بر کیفیت بخشی و ارتقا خدمات در مدارس فنی و حرفه‌ای و کار و دانش تاکید کرد و گفت: ایجاد اینگونه مدارس با امکانات و خدمات بیشتر باید تقویت شده و ذهنیت‌های منفی در خصوص تحصیل دانش آموزان در این مدارس با برطرف شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوان خراسان شمالی در حوزه فرهنگ و هنر گفت: در زمینه ایجاد مدارس هنرهای زیبا عقب هستیم و این روند باید شتاب بگیرد چرا که ماندگاری مفاهیم و موضوعاتی که با هنر آمیخته شده، بیشتر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار