دبیر انجمن کوراش آسیا:
خراسان شمالی دبیر انجمن کوراش آسیا از آغاز اردوی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان به میزبانی بجنورد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ 13 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،کوروش خسرویار گفت: سومین مرحله اردوی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان به میزبانی خراسان شمالی جهت اعزام به رقابت‌های آسیایی ازبکستان به مدت دو هفته برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سومین اردوی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان در کمپ بین المللی کوراش در مجموعه علیدخت شهرستان بجنورد با حضور ۲۰ نفر از بانوان و ۲۰ نفر از آقایان ورزشکاران و قهرمانان این رشته جهت اعزام به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در ازبکستان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه رضا مهنان به عنوان سرمربی این تیم هستند، ادامه داد: آقایان مجلسی، قنبری، رضاییان مربیان اردوی تیم ملی کوراش آقایان هستند.

دبیر انجمن کوراش آسیا با اشاره به اینکه خانم بتول پاکرو سرمربی تیم بانوان هستند، اظهار کرد: خانم‌ها اسلامی و فرخی نیز به عنوان مربیان تیم بانوان در این اردو حضور دارند.

خسرویار در رابطه به آمادگی اعضای تیم، بیان کرد: این اردو از مرداد ماه شروع به فعالیت کرده است و اکنون در مرحله سوم تمرین است.

وی ادامه داد: این اردو با برگزاری مسابقات انتخابی به مدت دو هفته در خراسان شمالی برقرار می‌باشد و تیم ملی کوراش ۱۴ آذرماه به مسابقات آسیایی ازبکستان اعزام خواهد شد.

خسرویار در رابطه با جایگاه کوراش ایران در آسیا و جهان گفت: ایران در آسیا و جهان در جایگاه دوم بعد از ازبکستان قرار دارد و امیدواریم این رشته ورزشی با حداقل رده وزنی در المپیک لس‌انجلس وارد شود.

دبیر انجمن کوراش آسیا با اشاره به اینکه استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، لرستان، همدان و چهارمحال بختیاری در اسن رشته ورزشی فعال هستند، تصریح کرد: این اردوی تیم ملی از سوی فدراسیون ووشو و اداره ورزش جوانان خراسان شمالی حمایت مالی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار