مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی از اجرای طرح «درس هم‌نشین بهشتی» برای دانش‌آموزان استان خبر داد و گفت: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری هدف اصلی این طرح است.
کد خبر: ۱۰۰۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ 19 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی، مجید الهی راد صبح سه شنبه در آئین رونمایی از طرح «درس همنشین بهشتی» که در اداره کل کمیته امداد خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: با اجرای طرح پویش ایران مهربان ۲۰ هزار و ۲۰۰ حامی جدید برای ایتام جذب شدند که تاکنون ۱۳ هزار مورد آن منجر به واریز مبلغ شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی ادامه داد: باید این عدد را تا سقف ارتقا دهیم.

وی افزود: به برکت این پویش سرانه ایتام از ۴۰۰ هزار تومان به ۸۰۰ هزار تومان و سرانه محسنین از ۲۱۰ هزار تومان به ۴۸۰ هزار تومان رسیده است.

الهی راد در ادامه به اجرای طرح «درس همنشین بهشتی» برای نخستین بار در کشور اشاره داشت و گفت: یقین داریم این طرح که اکنون در خراسان شمالی پایه ریزی شده به زودی در کل کشور اجرا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی بیان داشت: بر اساس این طرح، درس هم نشین بهشتی به واسطه معلمان برای دانش آموزان تدریس خواهد شد.

وی افزود: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری بین دانش آموزان با شعار هر دانش آموز حامی یک فرزند معنوی هدف اصلی این طرح است.

الهی راد با تاکید بر اینکه این طرح تا ۱۳ آبان اجرایی می‌شود، گفت: امیدواریم با مشارکت آموزش و پرورش طرح به خوبی اجرا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار