فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: ۷۸ طرح عمرانی انتظامی و مرزبانی در این استان ۵۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۱۰۰۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹ 20 October 2021

 

 به گزارش تابناک خراسان شمالی، سردار سعید مطهری زاده روز چهارشنبه در جلسه ستاد استانی طرح مشارکت مردم  و توسعه نظم وامنیت عمومی خراسان شمالی اظهار داشت: ۲۷۳ میلیارد تومان از این میزان در بخش انتظامی و مابقی در اجرای طرح های مرزبانی نیاز است.

وی تصریح کرد: ۳۴ طرح عمرانی در حوزه انتظامی استان از جمله احداث ساختمان کلانتری، پایگاه و بخش هی انتظامی و اماکن ستادی و ۴۴ طرح عمرانی در بخش مرزبانی استان از جمله احداث جاده، تجهیز مقر مرزبانی و شبکه سازی، آبرسانی و گازرسانی اکنون در استان در حال اجراست.

 فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: احداث کلانتری ۱۲ و قوشخانه شیروان و چناران شهر بجنورد از مصوبات سفر استاندار خراسان شمالی به این شهرستان ها است که تاکنون ۶۵۰ میلیون تومان به این طرح ها اختصاص یافته و برای بهره برداری کامل نیاز به اعتبار بیشتری دارد.

 وی افزود: احداث ساختمان های پلیس فتای خراسان شمالی، کلانتری ۱۴ و پلیس راهور طرح های دیگری است که یک هزار و ۳۴۰ متر مربع جهت احداث ساختمان این طرح ها در نظر گرفته و تکمیل آنها نیاز به اعتبار بیشتری دارد.

سردار مطهری زاده در خصوص راه اندازی سامانه سرعت سنج در ورودی شهر بجنورد نیز گفت: در حال رایزنی با پیمانکار مربوطه در حال انجام است و ظرف یک ماه آینده هشت دوربین خریداری شده توسط شهرداری در این اماکن نصب می شود و با توجه به نیاز امنیتی و ترافیکی مرکز استان دوربین های پلاک خوان کمک زیادی به نیروی انتظامی در این زمینه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تعداد املاک فاقد سند مالکیت که نیاز به تاییدیه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی دارد تعداد ۲۹ فقره است که جهت اخذ مجوز تعداد ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی ادامه داد: همچنین گازرسانی به ۲۰ پاسگاه خراسان شمالی انجام شده و در حال حاضر گازرسانی به ۲ پاسگاه بش دره و تلکه قوز از اعتبارات فرماندهی مرزبانی در حال انجام است و گازرسانی به پاسگاه کاریز و پرسه سو نیاز به اعتبار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار