معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: فضای ورزشی مدارس استان ۴۴ سانتیمتر مربع است که با تجهیز هفت کلاس درس تربیت بدنی تا پایان سال جاری به ۴۹ سانتیمتر مربع افزایش می یابد
کد خبر: ۱۰۰۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ 23 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،مهدی خطیب زاده اظهار داشت: برای تجهیز این تعداد کلاس درس پنج میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

وی مجموع فضاهای ورزشی مدارس خراسان شمالی را یکهزار و ۴۳۶ مترمربع عنوان کرد و گفت: تا پایان امسال ۸۰۰ متر مربع نیز به این میزان اضافه می‌شود.

وی گفت: بیشترین فضای اختصاص یافته ویژه دانش آموزان مدارس ابتدایی دخترانه است.

خطیب زاده  نردبان سوئدی، چوب موازنه، تخته تعادل، نردبان افقی، نردبان و طناب معلق، نردبان چابکی، انواع جیم بال ازجمله تجهیزات درس تربیت بدنی اعلام کرد.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در مجموع  در این استان تاکنون ۱۱ کلاس درس تربیت بدنی با حدود یکهزار و ۳۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تجهیز شده است.
خطیب زاده اظهار داشت: معلم تربیت بدنی، فضا و تجهیزات، و محتوای آموزشی چهار عامل مهم در کیفیت بخشی کلاس تربیت بدنی در آموزش و پرورش است.
وی ادامه داد: سال گذشته ۶ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی در قالب کاروان مهر با نشاط برای مدارس کم برخوردار ارسال شد و امسال نیز شش میلیارد ریال تجهیزات ورزشی خریداری و در اختیار مدارس استان خراسان شمالی قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار