فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد از اعطای ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی در ۲۹ فقره به محرومان خبر داد و گفت: ۳۵ شغل از این طریق برای مردم ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۰۰۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۰ 28 October 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سرهنگ مهدی الهی راد اظهار داشت: امید آفرینی باید امروز در جامعه بیشتر شود و برای این امر نیاز است نیروهای انقلابی منفعل نبوده و وارد فضای تبیینی شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد ادامه داد: رسانه‌ها در این بین نقش مهمی دارند و باید تبیین کننده، ترویج دهنده و استحکام بخش انقلاب اسلامی باشند.

وی افزود: غلبه بر مشکلات نیازمند تقویت روحیه و تفکر انقلابی مدیران است زیرا این مسیر آزموده شده و در بسیاری از مسائل تأثیر تفکر جهادی در رشد را دیده ایم.

الهی راد در ادامه گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴۰ میلیارد تومان در قالب‌هایی همچون بسته‌های معیشتی، بسته‌های بهداشتی، تهیه جهیزیه و… به نیازمندان بجنورد اهدا شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد تصریح کرد: طی سال جاری ۵ هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

وی از خدمت رسانی به ۹۲۰ بیمار کرونایی توسط بسیجیان خبر داد و افزود: در این مدت ۵۰ سری جهیزیه تهیه شده و ۴۵ مسکن محرومان مرمت و بازسازی شده است.

الهی راد از اعطای ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی در ۲۹ فقره خبر داد و گفت: از این طریق برای ۳۵ نفر شغل ایجاد شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد بیان داشت: ۵۰۰ گروه جهادی در شهرستان بجنورد ثبت سامانه اطلس جهادی هستند؛ هرچند تعداد گروه‌های فعال بیشتر است.

وی در انتها با اشاره به برگزاری انواع اردوهای جهادی، گفت: افزایش اعتقادات مردم، امیدآفرینی، توانمندسازی و حاضر کردن مردم در صحنه از جمله اهداف اردوهای جهادی است؛ هرچند در این مسیر ضعف‌هایی وجود دارد که باید در آینده رفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار