استاندار خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی در هیچ موردی برای نظام دغدغه ای نداشته است و علت آن انسجام و همدلی مردم و اجزای حاکمیت در استان بوده است.
کد خبر: ۱۰۰۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ 28 October 2021
به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمد علی شجاعی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود : مسیر استان به گونه ای طراحی شده که خروجی آن همدلی ، وفاق ملی و سربلندی مردم است .
 
شجاعی با تقدیر از عملکرد اعضای شورای تامین استان گفت : امیدواریم در سایه همین وفاق و انسجام ، شاهد همکاری های بیشتر این شورا با معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و تحقق هر چه بیشتر توسعه استان باشیم .
 
وی افزود : اگر بپذیریم کشور همیشه مورد تهاجم است اما خروجی آن سربلندی و سرافرازی ‌مردم است زیرا خدمات ارزشمندی برای این مردم از سوی خدمتگزاران به نظام انجام شده است .
 
شجاعی ضمن قدردانی از زحمات معاون سابق سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد : احمد برادران در طول خدمتگزاری خود امور را عاقلانه و توام با صبر شکیبایی دنبال کرد و خروجی تمام این تصمیمات داشتن استانی سفید و بدون حاشیه در سطح کشور بود .
 
گفتنی است در این آیین از زحمات احمد برادران تقدیر و روح اله حسین پور بعنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی معرفی شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار