مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اظهار کرد:
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت ۷۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به نیازمندان از محل منابع بانکی استان طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳ 10 November 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،مجید الهی اظهار کرد: مجموع اعتبارات قرض الحسنه بانکی استان در حوزه اشتغال ۲۲۵ میلیارد تومان است که تا کنون ۷۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان، معادل حدود ۵۲ درصد اعتبارات کل اشتغال استان جذب شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ادامه داد: هزار و ۴۶۳ فقره تسهیلات اشتغال به نیازمندان استان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: اکنون هزار و ۴۷۷ پرونده به ارزش حدود ۱۰۰ میلیارد تومان در بانک‌ها آماده دریافت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال هستند.

الهی راد به تشریح گروه‌های هدف دریافت کننده تسهیلات اشتغالزایی اشاره داشت و گفت: ۷۰ درصد تسهیلات اشتغال ویژه مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش آنان می‌باشد و گروه دوم فرزندان ذکور هم‌سفره مددجویان هستند که همراه مددجویان تحت حمایت امداد زندگی می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بیان کرد: بخشی از تسهیلات اشتغالزایی نیز به صورت موردی به نیازمندان خارج از شمول تحت پوشش کمیته امداد تعلق دارد که در صورت دارا بودن طرح زودبازده از مزایای این تسهیلات پرداخت می‌شود.

الهی راد گفت: کارفرمایانی که در زمینه استخدام و جذب نیرو از ظرفیت مددجویان استفاده کنند و با کمیته امداد استان همکاری کنند نیز از تسهیلات تا سقف دو میلیارد تومان بهره مند می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار