جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف ۴ کیلو و ۸۲۵ گرم موادمخدر از نوع ترياک دردو عملیات جداگانه در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳ 13 November 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سرهنگ سید سعید عزیزی  در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي اخبار رسيده مبني بر اينکه افرادي قصد انتقال و توزيع مقادیری مواد مخدر در سطح شهرستان را دارند، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران نهایتا با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی متهمان مورد نظر شدند، افزود: ماموران با هماهنگی با مقام قضائی با ایجاد تور ایست و بازرسی در محور سبزوار به اسفراین در اقدامی غافلگیرانه متهمان را که با یک خودرو پیکان وانت حامل بار کاه در حال حرکت بودند متوقف و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال دادند.


جانشین انتظامی افزود: مأموران در بازرسي از اين خودرو موفق شدند مقدار ۳ کيلو و ۹۹۵ گرم مواد مخدر از نوع ترياک که به صورت ماهرانه ای جاسازی‌شده بود را کشف کنند.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: ماموران درعملیاتی دیگردر بازدید از اتوبوس سبزوار به اسفراین یک نفر متهم حامل موادمخدر از نوع تریاک بصورت بلعی را شناسائی و دستگیر کردند .


سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه ماموران با هماهنگی قضایی متهم را به بیمارستان انتقال و با تحت نظر قرار دادن متهم مقدار ۹۷ بسته به میزان ۸۳۰گرم تریاک از شکم متهم کشف کردند، خاطر نشان کرد: در این دو عملیات ۳ سوداگر مرگ دستگیر و یک دستگاه خودرو پیکان توقیف شد.


جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین بابیان اینکه متهمان پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند، خاطرنشان کرد: پلیس به‌هیچ‌عنوان اجازه جولان را به سوداگران مرگ و افرادی که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند نمی دهد و ازشهروندان عزیز انتظار می رود درصورت اطلاع ازهرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
           

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار