معاون استاندار:
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت:یکی از آثار پرخیر و برکت حضور در نمازهای جمعه ایجاد همبستگی و انسجام در مواجهه با مشکلات است
کد خبر: ۱۰۰۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 15 November 2021
به گزارش تابناک خراسان شمالی علی بیگ زاده صبح امروز در آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان اسفراین افزود:آگاهی بخشی در حوزه معارف اسلامی،اشراف به مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و رویدادهای مهم جهان اسلام ، ایجاد نشاط معنوی ، جلب همکاری برای حل مشکلات با راهنمایی و ارشاد ائمه جماعت از دیگر آثار بابرکت حضور در نماز جمعه است .
 
وی با اشاره به مسئولیت های سنگین ائمه جمعه گفت:ائمه جمعه هر یک جایگاه پدری و رهبری در شهرستان و محل خدمت خود دارند لذاحوزه مسئولیت ائمه جمعه تنها مصلی نیست بلکه گستره استان و شهرستان را هم شامل می شود.
 
بیگ زاده با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین محمدیان امام جمعه سابق شهرستان اسفراین افزود: روحیه جهادی ، انقلابی و ولایت مداری حجت‌الاسلام محمدیان در پیشبرد امور این شهرستان ستودنی است .
 
گفتنی است در پایان این نشست با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی به‌عنوان امام جمعه جدید شهر اسفراین‌ معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام محمدیان تقدیر بعمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار