معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: طرح «پاییزه کتاب» که از امروز -شنبه- با مشارکت هشت کتابفروشی استان آغاز شده است تا سوم آذرماه سال جاری ادامه دارد
کد خبر: ۱۰۱۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴ 20 November 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،رضا رضایی اظهار داشت: کتابفروشی های «اندیشه سبز، پاتوق کتاب بجنورد، حاتمی، شهر کتاب بجنورد، کافه کتاب کرد، پیام دانش، کتابسرای عضدی و کوچه کتاب » از شهرستان های بجنورد و آشخانه در این طرح مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه سقف مجاز خرید کتاب ۳۰۰ هزار تومان و سقف یارانه‌ی خرید برای هر خریدار ۶۰ هزار تومان تعیین شده است، گفت: در طرح پاییزه کتاب خریداران می‌توانند کتاب‌های تالیفی را با یارانه‌ی ۲۰ درصدی و کتاب‌های ترجمه‌ای را با یارانه‌ی ۱۵ درصدی از کتابفروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: کتابهای عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح می شوند اما کتابهای آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتابهایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند مشمول طرح نمی شوند.

رضایی اظهار داشت: ارائه تخفیف در این طرح تنها شامل کتاب های چاپی است و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی شود.

وی مدت زمان اجرای طرح پاییزه کتاب را پنج روز عنوان کرد و گفت: مدت زمان تسویه حساب یک ماه پس از اتمام طرح خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار