استاندار خراسان شمالی گفت: بسیج به دلیل اینکه در هر زمان ، شرایط و هر موضوعی توانسته با تفکراتش مشکلات و بحران ها را حل کند به جایگاه خالص خدمتگزاری در بین مردم دست یافته است
کد خبر: ۱۰۱۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰ 21 November 2021

 به گزارش تابناک خراسان شمالی محمد علی شجاعی صبح امروز در جمع بسیجیان استانداری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج افزود :با نگاه بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی و به دنبال آن مقام معظم رهبری به مقوله بسیج و به رغم تمام فعالیت های دشمنان نظام ، بسیج به درختی تنومند و مردمی تر تبدیل شده است .

 

وی خصلت بارز بسیج را مردمی بودن آن دانست و گفت : شجره طیبه بسیج روز به روز گسترش یافته و به نسل های آینده هم منتقل شده به طوری که از سوی مردم مورد پذیرش قرار گرفته است .

 

در ادامه این نشست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی نیز به نقش آفرینی مهم بسیج در زمان جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت : تفکر بسیجی نشأت گرفته از عاشورا است که در زمان جنگ تحمیلی با حضور پررنگ خود توانستند درس ایستادگی و مقاومت را دهند.

 

علی بیگ زاده افزود :تاکنون هیچ تئورسین نظامی در دنیا نتوانسته نقش مهم بسیج در زمان جنگ تحمیلی را انکار کند . گفتنی است : پایگاه بسیج شهید کلاهدوز استانداری دارای ۸۴ عضو فعال است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار