معاون هماهنگی مدیریت های توزیع برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: در هفت ماه گذشته هزار و ۴۸۴ پرونده خوداظهاری خسارت وارده برق به مبلغ ۵۲میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال پرداخت شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۸۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴ 21 November 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،علیرضا حسینی اظهار داشت: این پرونده ها  تا پایان مهر ماه امسال توسط ۲ شرکت بیمه کوثر و سینا برآورد و پرداخت شد به طوری که هزار و ۳۴۳ پرونده به مبلغ ۵۰ میلیارد و ۴۶۱ میلیون ریال توسط شرکت بیمه کوثر و ۱۴۱ پرونده به مبلغ ۲ میلیارد و ۹۴ میلیون ریال توسط بیمه سینا به مشترکان پرداخت شده است.

وی با بیان این که تشکیل و پرداخت  خسارت های وارده برق در سال جاری نسبت به کل سال قبل افزایش دارد افزود: سال گذشته بیش از ۱۸ میلیارد ریال خسارت وارده به مشترکان برق در خراسان شمالی پرداخت شد.

حسینی کل پرونده های خود اظهاری بیمه کوثر را در سال گذشته ۶۸۱ مورد اعلام و ارزش ریالی آن را معادل ۲۹ میلیارد و ۴  میلیون و ۷۰۹ هزار و ۵۰۰ ریال ذکر کرد و افزود: از مجموع این پرونده ها در سال قبل  ۵۰۶ تایید شد که ارزشی معادل بیش از  ۱۷ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال داشت.

 وی خاطرنشان کرد: سال گذشته  ۱۳۶ پرونده به ارزش یک میلیارد و هشت میلیون و ۳۷۴ هزار و ۶۱۰ ریال نیز از سوی بیمه سینا به مشترکان پرداخت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار