گلایه قهرمان اسکیت کشور از مسئولان:
قهرمان اسکیت سرعت کشور با انتقاد از بی توجهی مسئولان ورزشی خراسان شمالی نسبت به اسکیت بازان، گفت: اداره ورزش حاضر نیست سالن تمرینی با دریافت هزینه در اختیار ورزشکاران بگذارد.
کد خبر: ۱۰۱۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ 22 November 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،پرستش روشندل اظهار کرد: حدود ۲ سال است که برای خراسان شمالی مسابقه می‌دهم و تمامی قهرمانی‌هایم به نام این استان ثبت شده است.

قهرمان اسکیت سرعت کشور ادامه داد: طی این مدت فقط بهار و تابستان تمرین داشتم و در نیمه دوم سال هیچ تمرینی صورت نمی‌گرفت؛ با این حال از ما توقع قهرمانی دارند.

وی افزود: طی بهار و تابستان هم مکانی در اختیار اسکیت بازان استان قرار نمی‌دهند و ورزشکاران در پارک‌ها و جاده‌ها تمرین می‌کنیم.

روشندل گفت: امروز جهت گرفتن سالن تمرین با هزینه شخصی به اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه کردم اما مسئولان ادعا کردند که سالنی ندارند تا در اختیار ورزشکاران قرار دهند.

این قهرمان ورزشی خراسان شمالی گفت: امروز متوجه شدم که به عنوان یک قهرمان در اداره ورزش و جوانان خراسان شمالی هیچ جایگاهی ندارم.

وی بیان داشت: هرگاه قهرمانی کسب می‌کنیم اداره کل ورزش و جوانان خبرش را طوری منتشر می‌کنند که گویی این اداره تمامی امکانات را برای ما فراهم کرده است.

روشندل در انتها گفت: همواره زیرساخت‌ها و مدیریت پر نقص در استان باعث شده ورزشکاران استان نتوانند به جایگاه واقعی خود برسند.

گفتنی است طی سال‌های اخیر پرستش روشندل و نازنین ادبی به عنوان ورزشکاران خراسان شمالی در تیم ملی اسکیت سرعت حضور دارند اما از داشتن فضای استاندارد و هزینه رفت و آمد به اردوهای تیم ملی محرومند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار