همزمان با گرامیداشت هفته کتاب و کتاب خوانی هزار و ۱۳۰ جلد کتاب بین کتابخانه های کانون های مساجد و کودکان خراسان شمالی توزیع شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸ 23 November 2021
 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ، هنری مساجد خراسان شمالی رو اظهار داشت: در مجموع ۸۳۰ جلد کتاب ۷۵۰ جلد برای کودکان و نوجوانان  و ۸۰ جلد نیز برای روحانیون  و کسانی که تفسیر قرآن کریم انجام می‌دهند اهدا شده است.

وی افزود: کتاب های اهدایی با ۲۴ عنوان به ارزش ۳۴ میلیون و ۹۰۰ تومان بوده است.

وی گفت: این کتاب ها بین ۱۵ کانون فرهنگی و هنری مساجد استان اهدا شده است که در مجموع برای هر کانون یک میلیون و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

 مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در ادامه گفت: حمایت از کانونهای مساجد بر اساس ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد و میزان امتیاز کسب شده کانون ها در این سامانه انجام گرفته است.

شیرازیان اظهار داشت: سومین رویداد ملی فهما که با هدف ارزیابی فعالیت های کانونها کی مساجد سراسر کشور هم اکنون در حال برکزاری است و فعالان فهما تا پایان آذرماه جاری فرصت دارند برای ارزیابی در این رویداد ملی فعالیتهای خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند.

۵۰ دوچرخه سوار به کودکان بجنورد کتاب اهدا کردند

کارشناس مسوول فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی برای نخستین بار ۵۰ دوچرخه سوار به کودکان بجنورد کتاب اهدا کردند.

نرگس برهمند اظهار داشت: مروجان کتابخوانی دوچرخه سوار در مسیر میدان شهید بجنورد تا پارک هجرت در حالی که کیف های کتاب را بر دوش دارند، و در پارک هجرت میزبان کودکان بوده و به آنها کتاب هدیه می دهند.

وی با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در استان اجرا شده است گفت: کتاب های اهدایی  ۳۰۰ جلد کتاب به ارزش ۳۰ میلیون تومان بین کودکان بجنورد اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه کتاب های اهدایی ۲۰۰ عنوان است گفت: هدف از اجرای این  ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین کودکان است.

برهمند اظهار داشت: این برنامه باهمراهی نهاد کتابخانه های عمومی، هلال احمر، نیروی انتظامی و پلیس راهبر و اداره ی ورزش جوانان و هیات دوچرخه سواری برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار