فرمانده سپاه خراسان شمالی:
فرمانده سپاه خراسان شمالی با اشاره به پیروزی های متعدد تفکر بسیجی بر دشمنان، گفت: امروزه نیز با تفکر بسیجی می‌توان تحریم‌ها را شکست داد.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ 24 November 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سردار اسماعیل فرجی صبح چهار شنبه در رزمایش اقتدار بسیجیان خراسان شمالی که در مصلی امام خمینی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: ۴۲ سال از تأسیس بسیج می‌گذرد و روز به روز برکات این رودخانه زلال بر جامعه ایران بیش تراشکار می‌شود.

 

فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: تفکر بسیج باعث شده چشم طمع دشمنان و مستکبران از ایران برداشته شود.

 

وی افزود: پس از تسخیر لانه جاسوسی امام خمینی دستور تشکیل بسیج را داد و از آن روز ایران با آمریکا پنجه در پنجه است و همواره پیروز شده.

 

فرجی دفاع مقدس، فتنه ۸۸، احاطه بر پهباد آمریکا در مرزهای کشور، دستگیری تفنگداران آمریکایی و… را از جمله پیروزی‌های بسیج بر آمریکا دانست و گفت: با تفکر بسیجی می‌توان تحریم‌ها را نیز شکست داد.

 

فرمانده سپاه خراسان شمالی بیان داشت: امروز در لشکری حضور داریم که به فرمایش امام لشکر مخلص خداست؛ بسیجیان برای دوست داران انقلاب امیدآفرین و مایه قوت هستند و برای دشمنان و بدخواهان، ترس و دلهره و وحشت ایجاد می‌کنند.

 

وی افزود: تفکر بسیجی امروز در محرومیت زدایی بروز پیدا کرده و با تشکیل قرارگاه‌هایی، بدون چشم داشت به مردم خدمت می‌کند.

 

فرجی با اشاره به نقش آفرینی ۲۲ قشر بسیج در حوزه‌های مختلف، گفت: بسیج در کنار دستگاه‌های اجرایی سعی دارد مشکلات مردم را از بین ببرد.

 

وی در انتها گفت: امروز نوبت نمایش اقتدار بسیج به جهان است زیرا امروز تفکر بسیج در خارج مرزها نیز شکل گرفته و جبهه مقاومت با تفکر بسیجی سازماندهی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار