امام جمعه بجنورد:
امام جمعه بجنورد وظیفه بسیج را حفاظت از دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: یکی از این دستاوردها استقلال است لذا بسیج باید مقابل وابستگی کشور به شرق و غرب ایستادگی کند.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷ 24 November 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری صبح چهار شنبه در رزمایش اقتدار بسیجیان خراسان شمالی که در مصلی امام خمینی بجنورد برگزار شد، به تشریح وظایف بسیج پرداخت و اظهار کرد: بسیج باید حافظ دستاوردهای انقلاب باشد و این امر مختص یک قشر خاص و مربوط به یک پایگاه نیست.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه دامنه بسیج بسیار وسیع است، گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب احیای دین بود لذا بسیجی باید حافظ دین باشد و مقابل کج روی‌ها بایستد.

وی افزود: شاید بسیاری از رزمندگان دفاع مقدس سواد نداشتند اما با جانشان از قرآن حفاظت کردند که این امر به خاطر روحیه بسیجی آن‌ها بود.

حجت الاسلام نوری ولایت را دیگر دستاورد انقلاب اسلامی خواند و گفت: بسیجی باید حامی و محافظ ولایت باشد و در هر زمان و مکانی از دستورات و توصیه‌های رهبر انقلاب تبعیت کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: استقلال دیگر دستاورد انقلاب است لذا بسیجی در مقابل افرادی که می‌خواهند کشور را به غرب یا شرق وابسته کنند خواهد ایستاد.

وی تفکر بسیجی را عامل پیروزی کشور مقابل آمریکا دانست و افزود: این تفکر است که باعث شد پس از دزدی نفت ایران، نفت و نفتکش را جلوی چشم دشمن برگردانیم.

حجت الاسلام نوری توجه به محرومان و نیازمندان را دیگر دستاورد انقلاب عنوان کرد و بیان داشت: بسیج همواره در صحنه حمایت از محرومان است؛ این مسئله را چه در اردوهای جهادی و چه در حوادثی مانند سیل و زلزله دیده‌ایم.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر لزوم حفظ عفت و حیا در جامعه، گفت: دشمن با ابزار رسانه خود سعی دارد حیا را به عنوان یکی از دستاورهای انقلاب، از مردم بگیرد که بسیج باید از طریق روش‌های فرهنگی و اقناعی با دشمن مقابله کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار