معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: سیاست دولت سیزدهم افزایش کیفی سازی و اقتصادی کردن تولیدات برای ورود قدرتمندانه به بازارهای بین المللی است.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴ 24 November 2021

 

محسن صالحی نیا  روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شرکت لوله گستر اسفراین به خبرنگاران اظهار داشت: دولت در نظر دارد بخش های مختلف صنعت  و معدن را در همه مناطق کشور توسعه دهد.

وی افزود: این وزارتخانه بی نیازی کامل کشور به لوله های بدون درز ۶ تا ۱۶ اینچ نفت و گاز از واردات آن برنامه ریزی کرده است و  در سال های آتی با توسعه، بهسازی و نوسازی خطوط  تولید این نوع لوله ها، شرایط تولید را به منظور رقابتی کردن محصولات در بازارهای بین المللی مهیا می کند.

صالحی با اشاره به رکوردشکنی تولید در شرکت لوله گستر اسفراین با وجود تحریم ها و مشکلات اقتصادی گفت: آنچه در این شرکت رخ داده نمونه بارز عمل به بیانات رهبرمعظم انقلاب است.
معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: رکورد شکنی تولید در شرکت لوله گستر در شرایط سخت تحریم  گامی در راه بی نیازی از واردات لوله های صنعت نفت و گاز و کمک به طرح های توسعه مرتبط این حوزه است./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار