نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی نیز در این نمایشگاه گفت: امروز کشور نیاز به امنیت غذایی دارد که این می طلبد کشاورزی و دامپروری اقتصادی داشته باشیم.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴ 25 November 2021

 

امان اله حسین پور با بیان اینکه هم اکنون باید به جامعه کشاورزی توجه ویژه ای داشته باشیم افزود: حتی اگر سرپناه نداشته باشیم به نوعی زندگی را گذران می کنیم اما آن زمانی که امنیت غذایی به خطر بیفتاد کشور با چالش مواجه خواهد شد.


حسین پور بر حمایت از قشر تولید کننده تاکید کرد و افزود: تولید کننده بخش کشاورزی متهم به این هستند که کالاهای اساسی تولید می کنند و قیمت فروش محصول نسبت به هزینه ها بسیار پایین است این در حالی است که در سایر بخش ها از جمله صنعت خودرو و فولاد محصول خود را چندین برابر هزینه انجام شده به فروش می رسانند.


نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم اینک اقداماتی حمایتی از سوی مجلس در خصوص بخش کشاورزی انجام شده است گفت: کار بازرگانی در حوزه بخش کشاورزی باید از توجه ویژه ای برخوردار باشد، مجلس تلاش می کند تا بخش هایی از مشکلات این قشر را برطرف کند.


حسین پور گفت: اولویت این استان کشاورزی است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری این استان ظرفیت آن را دارد که جزء 10 استان برتر کشور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار