دبیر شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی گفت: استقبال مخاطبان هنرمند از شانزدهمین جشنواره تئاتر مطلوب بود به همین منظور در نظر داریم تا نمایش این جشنواره به صورت عمومی اجرا شود.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱ 25 November 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،امین فرحی اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی برگزاری شانزدهمین جشنواره مهمترین رخداد استان است.

 

وی افزود: در ابتدای این جشنواره ۳۰ گروه نمایشی متقاضی شدند که ۶ گروه در ابتدای امر انصراف دادند و ادامه کار با ۲۴ گروه شروع شد اما قبل از تاریخ بازبینی نیز چهار گروه نمایشی دیگر کنارگیری کردند.

 

وی با بیان اینکه در نهایت ۲۰ اثر نمایشی توسط هیات داوران بازبینی گفت: در مجموع هفت اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره راه یافت.

 

دبیر شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی گفت: در این جشنواره جوانان خلاق و پرشور به بدنه تئاتر استان افزوده شد که توانستند با ارائه آثار به جامعه ثابت کنند که در هر شرایطی می توانند از خود آثار زیبا و هنرمندانه ای خلق کنند.

 

فرحی در ادامه گفت: با توجه به اینکه زمان اجرای نمایش های جشنواره در ۲ نوبت برگزار شد اما هنردوستان فرصت را از دست نداده و حضور پرشوری داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه حسن عابدی، عباس کریمی و علیرضا صمدی شادلو اعضای هیات داوران سی و دومین جشنواره تئاتر خراسان شمالی هستند گفت: آیین پایانی این جشنواره، جمعه پنجم آذر ساعت ۱۸ برگزار و آثار منتخب برای معرفی به جشنواره بین المللی تئاتر فجر مشخص خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار