معاون وزیر صنعت و معدن:
معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رییس هیات مدیره سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: این وزارتخانه از کارهای خوب و طرح های توسعه ای مجتمع صنعتی فولاد اسفراین پشتیبانی می کند تا اقتصاد کشور به شکوفایی برسد.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴ 25 November 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،در جشن شکرگزاری رکوردشکنی تولیدات محصول نهایی در مجتمع صنعتی فولاد اسفراین اظهار داشت: وزارت صمت به عنوان نهاد سیاستگذار و پشتیبان در این حوزه در حال برطرف کردن موانع تولید در حوزه های کلان و اقتصادی است. 

 

وی افزود: فعالیت های تولیدی و رکورد زنی های مجتمع صنعتی فولاد اسفراین در حالی انجام شده که تحریم ها بشدت وجود داشته است.

 

صالحی نیا با اشاره به اقدامات خوب مجتمع صنعتی اسفراین در اجرای طرح های توسعه ای و ایجاد ارزش افروده در تولید گفت: ایجاد فرهنگ تولید و فعالیت های موثر و هوشمندانه از الزامات پیشرفت و توسعه است و ما نیز از طرح های توسعه ای در این‌مجتمع پشتیبانی می کنیم.

 

وی افزود: اقدامات خوبی در حوزه صنعت با توجه به ظرفیت های خوب نیروی انسانی شهرستان، برنامه ریزی مناسب و تلاش و پشتکار برای تکمیل سرمایه گذاری های گذشته در این مجموعه صنعتی انجام گرفته و آینده خوبی برای طرح توسعه ای در این مجتمع وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار