معاون توسعه و امور زیربنایی اداره کل امور عشایر خراسان شمالی گفت: حدود ۲۵۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های آبرسانی به عشایر استان ابلاغ شد که اجرای این طرح ها شتاب می گیرد.
کد خبر: ۱۰۱۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲ 27 November 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،رضا قربانی اظهار داشت: حدود ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه های ناتمام آبرسانی و حدود ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۲ پروژه جدید ابلاغ شده است.

 

وی افزود: اکنون هشت پروژه آبرسانی به عشایر استان ناتمام است که ۶۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اجرای آن در مرحله نخست حدود ۱۲۷ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است. 

 

وی اظهار داشت: پروژه های ناتمام آبرسانی به عشایر شامل آبرسانی به عشایر محله چشمه گنجی، نیکروها و جیران سو در مانه و سملقان، بهسازی چشمه ها در شیروان و آبرسانی به عشایر گلیل در شیروان، بهسازی چمشه های فاروج و آبرسانی به عشایر سرخ چشمه در اسفراین است. 

 

قربانی افزود: تکمیل این هشت پروژه حدود ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و امید می رود بتوانیم با تخصیص منابع به اجرای آن سرعت دهیم.

 

 معاون توسعه و امور زیربنایی اداره کل امور عشایر خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اکنون ۶۴ درصد از عشایر استان از آب پایدار بهره مند هستند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار