مشاور فرمانده سپاه خراسان شمالی:
مشاور فرمانده سپاه خراسان شمالی با اشاره به نمایش قدرت ایران در صحنه های جهانی، گفت: این مسئله به خاطر فداکاری شهدا است و از این پس نیز راه و تفکر شهدا ماندگار خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۱۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲ 28 November 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،سرهنگ محمدرضا شجاع پیش از ظهر یک شنبه در یادواره شهدا شیروان، اظهار کرد: آرمان گرایی شهدا باعث شد ایران در نمایش قدرت حرف اول را بزند و این مسیر ادامه دارد زیرا شهدا الگو قرار گرفته اند.

مشاور فرمانده سپاه خراسان شمالی ادامه داد: کشور ایران امروز در جهان پاسدار اصلی ارزش‌های اسلامی و انقلابی است؛ ارزش‌های مقدسی که بسیاری از جوانان برای حفظ و گسترش آن از جان خود مایه گذشتند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد توان رزم در دوران دفاع مقدس را مجموعه دانش آموزی تشکیل داده بود، افزود: نقش دانش آموزان در جنگ هشت ساله کم نظیر بود.

شجاع تصریح کرد: شهدا تمام اخلاص خود را پای کار آوردند و غرور و خودپسندی برای آنان ممنوع بود. همین مسائل باعث بقای تفکر شهدا شده است لذا این مسیر همواره به پیش می‌رود.

وی در انتها گفت:: شهدا با رشادت‌های خود در دل‌ها ماندگار شدند و حفظ یاد و خاطره آنان کماکان باید در تمام حوزه‌های انقلابی در دستور کار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار