مدیر شرکت پخش فرآورده نفتی خراسان شمالی:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: هر خانوار عشایر استان ماهانه ۱۲۵ لیتر سوخت دریافت می کند که این میزان به ۲۰۰ لیتر افزایش می یابد.
کد خبر: ۱۰۱۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴ 01 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،مجتبی شکوری در حاشیه نشست بسیج  عشایری استان های خراسان شمالی رضوی و گلستان اظهار داشت: هم اکنون پنج تعاونی عشایری ۶ هزار و ۵۴ خانوار را تحت پوشش قرار می‌دهد و این تعاونی ها سهمیه سوخت عشایر را ماهانه از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی دریافت و توزیع می کنند.

وی تصریح کرد: در این راستا تعاونی شهید قلی زاده بجنورد ۲۱۲ هزار لیترسوخت، تعاونی تلاشگر آشخانه ۴۸ هزار لیتر، تعاونی شهید مطهری اسفراین ۲۳۲ هزار لیتر، تعاونی شهید شعبانی شیروان ۱۴۷ هزار لیتر، تعاونی فاروج ۲۲ هزار لیتر سوخت از ابتدای امسال تاکنون دریافت کرده  و بین عشایر توزیع کرده اند.

شکوری ادامه داد: آنچه که مسلم است میزان سهمیه سوخت عشایر ناچیز است و این سهمیه باید افزایش یابد، بنابراین برآوردها و بازدیدهای میدانی در این خصوص انجام و رایزنی و مکاتبات زیادی با شرکت ملی پخش نفتی ایران انجام و این افزایش سهمیه در کارگروه مربوطه با حضور نماینده عشایر کشور مطرح و به زودی این سهمیه تعلق می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سهمیه سوخت عشایر را به صورت تجمیعی به تعاونی ها پرداخت می کند و این تعاونی ها هستند که باید بر اساس فصول این سهمیه را سطح بندی و در فصولی که نیاز به سوخت بیشتر است سهمیه بیشتری نیز تعلق دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار