مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گفت: هیچ محدودیت سنی برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا در استان وجود ندارد و تمامی گروه های سنی می توانند دز سوم را دریافت کنند.
کد خبر: ۱۰۱۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۱ 02 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،طاهر رستمی در کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد و هماهنگی واکسیناسیون خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هیچ محدودیت سنی برای تزریق دوز سوم واکسن در استان نداریم لذا باید اطلاع رسانی‌های لازم از سوی رسانه‌ها انجام شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ادامه داد: شناسایی اقشاری که تمایل و رغبت به تزریق واکسن ندارند باید با تشکیل کمیته واکسیناسیون در هر شهرستان انجام شود.

وی با ابراز گلایه از عادی انگاری مردم نسبت به بیماری کرونا، گفت: یکی از اهداف اصلی این جلسه افزایش تزریق واکسیناسیون است اما متأسفانه عادی انگاری مردم نسبت به کرونا تبدیل به یک معضل شده که نیازمند همکاری همه جانبه تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان هستیم.

رستمی در انتها گفت: انجام اقدامات خوب در سطح استان جهت تزریق واکسیناسیون و کسب رتبه دوم کشوری در این حوزه خبر مسرت بخشی است که باید سطح تزریق واکسیناسیون در تمام شهرستان‌ها به صد درصد برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار