سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی:
سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: در راستای افزایش ایمنی جامعه باید با استفاده از ظرفیت رسانه ها، اطلاع رسانی گسترده ای برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا انجام شود.
کد خبر: ۱۰۱۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵ 04 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، روح الله حسین پور روز شنبه در نشست استانی مقابله با کرونا با اشاره به میزان واکسیناسیون حدود ۹۰ درصدی در استان، اظهار داشت: با هم افزایی دستگاه های اجرایی هم اینک جزو استان های پیشتاز در واکسیناسیون کرونا هستیم اما باید برای ایمنی بخشی بیشتر در جامعه باید میزان واکسیناسیون در روزهای آینده افزایش پیدا کند.

 

وی افزود: در این میان شهرستان شیروان در میزان واکسیناسیون عمومی از میانگین استانی پایین تر است که می توان با همکاری بیشتر شوراها و دهیاری ها به این روند نیز سرعت بخشید.

 

حسین پور با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کنار واکسیناسیون، یادآور شد: جدای از واکسیناسیون کارگاه ها و صنایع بخش های بزرگ باید کارکنان صنایع کوچک بخش خصوصی نیز باید بر تزریق هر دو دُز واکسن اهتمام جدی داشته باشند.

 

پیش از این مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان شمالی گفته بود، هیچ محدودیت سنی برای تزریق دوز سوم واکسن در استان وجود ندارد که باید دستگاه های اطلاع رسانی استان این امر را به آگاهی شهروندان برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار