معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: ۸۶ میلیارد تومان تسهیلات مسکن به ۶۰ نفر از ایثارگران استان از ابتدای سال تاکنون پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۰۲۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ 11 January 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، علی روزفراخ اظهار داشت: سهمیه تسهیلات پرداختی مسکن این قشر امسال ۵۸۸ فقره است که نسبت به سال گذشته ۱۵۵ نفر افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۴۸ نفر برای دریافت تسهیلات معرفی شدند گفت: نام نویسی تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: میزان تسهیلات مسکن پرداختی به هر متقاضی امسال ۳۰۰ میلیون تومان، شهرستان ها ۲۵۰ میلیون تومان و در روستاهای این استان نیز ۲۰۰ میلیون تومان است.

معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: این میزان تسهیلات در سال گذشته برای هر متقاضی ۱۲۰ میلیون تومان، شهرستان ها ۱۰۰ میلیون تومان و در روستا ها ۶۰ میلیون تومان بود.

روزفراخ با اشاره به اینکه سال گذشته نیز در مجموع ۱۴۱ نفر معرفی و ۱۳۵ نفر از ایثارگران تسهیلات مسکن دریافت کردند گفت: به علت گرانی مصالح ساختمانی استقبال چندانی از این نوع تسهیلات نشده است.

وی نرخ سود تسهیلات مسکن ایثارگران را چهار درصد و مدت زمان بازپرداخت آن را نیز ۲۰ سال عنوان کرد و افزود: تسهیلات مسکن به جانبازان پنج درصد به بالا، فرزندان، والدین و همسران شهدا، آزادگان و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد به بالا تعلق می گیرد./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار