معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی:
معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه محرومیت زدایی یکی از اهداف اصلی نظام بوده، گفت: خراسان شمالی در طرح های محرومیت زدایی از جمله مواسات پیشرو بوده است.
کد خبر: ۱۰۲۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹ 15 January 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، علی بیگ زاده در رزمایش توزیع لوازم گرمایشی به نیازمندان خراسان شمالی که در اداره کل کمیته امداد برگزار شد، با اینکه استان در اجرای طرح مواسات به خوبی درخشیده است، اظهار کرد: مجموعه سپاه پاسداران تاکنون طرح‌های ابداعی و ابتکاری بسیاری به ویژه در دوران کرونا برای کمک به نیازمندان به سرانجام رسانده.

 

معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی گفت: یکی از اهداف مهم و استراتژیک نظام مقدس جمهوری اسلامی محرومیت زدایی و حمایت از نیازمندان است.

 

وی تصریح کرد: هر کاری که برای مردم انجام شود ماندگار خواهد شد و مصداق بارز آن شکل گیری نهادهای حمایتی برای تحقق اهداف نظام است.

 

بیگ زاده با بیان اینکه تاکنون به درستی نتوانسته ایم نسل جوان را با خدمات نظام آشنا سازیم، خاطرنشان کرد: به همت و برکت نظام، انقلاب و خون شهدا کارها و اقدامات بسیار ارزشمندی در سطح روستاها انجام شده که باید اطلاع رسانی شود.

 

وی با تاکید بر اینکه خراسان شمالی از استان‌های پیشرو در کمک به نیازمندان است، تصریح کرد: همراهی تمام نهادهای حمایتی نیز جای تقدیر دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار