رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر لزوم امیدآفرینی در کشور، گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب است.
کد خبر: ۱۰۲۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ 17 January 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام محمد سلطانی در ستاد برنامه‌ریزی گرامیداشت دهه فجر در خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دشمن خیال می‌کرد انقلاب در ماه‌های اول خود شکست می‌خورد لذا توطئه‌های فراوانی را به کار برد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: در این شرایط انقلاب اسلامی توانست از گردنه‌های صعب‌العبور با موفقیت خارج شود.

 

وی با اشاره به برخی از خباثت‌های دشمن از جمله جنگ تحمیلی، تحریم و ترورهای مسئولان و دانشمندان، گفت: هر کدام از توطئه‌ها می‌توانست به تنهایی یک کشور را از بین ببرد اما جمهوری اسلامی پابرجا ماند.

 

حجت الاسلام سلطانی تصریح کرد: وحدت را باید حفظ کنیم تا با محوریت امامت و ولایت کشور در امان بماند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر لزوم امیدآفرینی در کشور، گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب است زیرا دشمن اکنون جنگ روایت‌ها را راه اندازی کرده و سعی دارد مردم را از انقلاب جدا کند.

 

وی در ادامه به برخی از برنامه‌های این دهه اشاره داشت و افزود: عطر افشانی مزار شهدا، فضاسازی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و سایر مراسم محوری تدارک دیده شده است.

 

سلطانی در پایان از تشکیل ۲۲ کمیته در دهه فجر خبر داد و گفت: این کمیته‌ها برنامه‌های خود را به صورت مکتوب ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار