نماینده بجنورد در مجلس:
نماینده بجنورد در مجلس با اشاره به جایگاه پایین خراسان شمالی در شاخص های اقتصادی، گفت: کمک به تولید در خراسان شمالی باید برمبنای کشاورزی، محصولات باغی، دامپروری و صنایع دستی باشد.
کد خبر: ۱۰۲۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹ 19 January 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سید محمد پاکمهر ظهر چهار شنبه در شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید سرمایه گذاران در خراسان شمالی حمایت شوند و نباید تفکر رقابت بخش دولتی و خصوصی مطرح شود.

 

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در استان سرمایه گذار را رقیب دولت می‌دانیم لذا در نهایت با سخت گیری های متعدد آن را فراری می‌دهیم و این جزو نقاط ضعف مسئولان است.

 

وی با تاکید بر پتانسیل بالا سرمایه گذاری در استان، افزود: برخی سرمایه گذاران خراسان شمالی را سرزمین بکر برای سرمایه گذاری عنوان کرده‌اند.

 

پاکمهر تصریح کرد: کمک به تولید در خراسان شمالی باید برمبنای کشاورزی، محصولات باغی، دامپروری و صنایع دستی باشد.

 

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه پایین استان در شاخص‌های اقتصادی، گفت: مجلس شورای اسلامی در قوانین به فکر حمایت از سرمایه گذاران است.

 

وی افزود: دولت حق رقابت با شرکت‌های خصوصی دانش بنیان را ندارد و با قوانین وضع شده از این اقدام منع شده است.

 

پاکمهر بیان کرد: مجلس برای حمایت از صاحبان فکر و افراد خلاق در بودجه سال آینده حمایت‌هایی قرار داده است.

 

نماینده بجنورد در مجلس با اشاره به معافیت‌های مالیاتی تولیدکنندگان طبق بودجه ۱۴۰۱، خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده اتفاقات مثبتی اتفاق افتاده است که تشکیل صندوق عدالت در استان‌ها یک نمونه آن خواهد بود.

 

وی در ادامه به نبود گذرگاه مرزی در استان اشاره داشت و افزود: عدم بازگشایی گذرگاه از سوی طرف مقابل است زیرا وزارت خارجه و استانداران گذشته پیگیری‌های متعددی را داشتند اما طرف مقابل همکاری نمی‌کند.

 

پاکمهر در انتها گفت: خواهرخواندگی خراسان شمالی و یکی از استان‌های قزاقستان باعث افزایش سطح روابط خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار