رئیس هیات بدمینتون خراسان شمالی با اشاره به کسب یک پیروزی و پذیرش یک شکست توسط تیم استان در رقابت های لیگ دسته یک، گفت: نماینده استان اکنون در رتبه ششم جدول قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۲۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶ 22 January 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، برات وثوقی اظهار کرد: تیم بدمینتون پارس صنعت خراسان شمالی در پایان دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته یک مردان کشور موفق به کسب یک پیروزی شد.

 

رئیس هیأت بدمینتون خراسان شمالی ادامه داد: در این رقابت‌ها که با حضور تیم‌های آرامیس گنبد و خیام بتن نیشابور برگزار شد، نماینده خراسان شمالی یک باخت نیز تجربه کرد.

 

وی افزود: تیم بدمینتون پارس صنعت خراسان شمالی که از ترکیب بازیکنان جوان و کاملاً بومی بهره می‌برد در بازی اول مقابل تیم آرامیس گنبد بازی را با نتیجه ٤ به ١ واگذار کرد ولی در بازی دوم مقابل تیم خیام بتن نیشابور با نتیجه ٤ به ١ به پیروزی رسید.

 

وثوقی تصریح کرد: تیم خراسان شمالی با انجام این دو بازی و با کسب ٤ امتیاز از مسابقات، فعلاً در جایگاه ششم از میان ۱۲ تیم دسته یک مردان کشور قرار دارد.

 

وی گفت: جایگاه نهایی تیم‌ها بعد از پایان مسابقات دور برگشت مرحله نهایی که در تاریخ ٢٨ و ٢٩ بهمن ماه به میزبانی خراسان شمالی و شهر بجنورد برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار