استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مجموعه وزارت نیرو در استان باید از روزمرگی خارج شود، گفت: اتصال به شبکه‌های آبرسانی در روستاهای فاقد شبکه نیز در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۲۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹ 22 January 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد پیش از ظهر شنبه در دیدار مدیران مربوط به وزارت نیرو در خراسان شمالی، انرژی را زیر بنای توسعه هر استان دانست و اظهار کرد: توسعه استان به دستگاه‌ها و امکانات کلیدی مجموعه وزارت نیرو بستگی دارد.

 

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: باید برای بهره مندی بیشتر از این زیر بنا، دستگاه‌ها و امکانات جدید و راهکارهای نوین هم در مسیر حرکت قرار گیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه خراسان شمالی می‌تواند در حوزه وزارت نیرو طرح‌های خلاقانه جهت پیشرفت ارائه دهد، افزود: تحقق این مهم با تشویق کارکنان این مجموعه محقق می‌شود لذا باید ادارات از حالت روزمرگی خارج و به سمت خلاقیت پیش بروند.

 

حسین نژاد خاطر نشان کرد: برای افزایش بهره وری در مجموعه وزارت نیرو اشراف به مسائل فنی حائز اهمیت است و نباید در این راه به شرایط حال حاضر راضی بود.

 

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: رسیدن از وضع موجود به برابری‌های جهانی در حوزه و محورهای وزارت نیرو یک امر ضروری است که باید در دستور کار مدیران متولی قرار گیرد.

 

وی مصرف بهینه را هدف‌گذاری اصلی مدیران متولی وزارت نیرو دانست و گفت: بااطلاع رسانی و فرهنگ سازی می‌توانیم در تمام عامل‌های انرژی شاهد صرفه جویی باشیم.

 

حسین نژاد تصریح کرد: اتصال به شبکه‌های آبرسانی در روستاهای فاقد شبکه نیز در دستور کار قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار