رئیس اتاق بازرگانی بجنورد خبر داد؛
رئیس اتاق بازرگانی بجنورد گفت: کمیته اقتصاد دانش بنیان خراسان شمالی در حوزه‌های بانوان، جوانان و سایر اقشار جامعه تشکیل می‌شود و مسائل تشکلی این کارآفرینان را بررسی می‌کند.
کد خبر: ۱۰۴۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ 12 May 2022

 

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سعید پور آبادی صبح پنجشنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نبود تشکل و تعاونی برای شرکت‌های دانش بنیان عیب بزرگی محسوب می‌شد.

 

رئیس اتاق بازرگانی بجنورد ادامه داد: اتاق بازرگانی در این راستا گام برداشت و با تشکیل کمیته‌ای از این پس شرکت‌ها از مزایای تعاونی‌ها و تشکل‌ها استفاده می‌کنند.

 

وی افزود: تنها ۲۰ درصد از شرکت‌های دانش بنیان زیرمجموعه پارک علم و فناوری هستند لذا مدیریت تشکلی و تعاونی این شرکت‌ها شرایط را بهتر مدیریت می‌کند.

 

پورآبادی خاطرنشان کرد: کمیته اقتصاد دانش بنیان این استان در حوزه‌های بانوان، جوانان و سایر اقشار جامعه تشکیل می‌شود و مسائل تشکلی این کارآفرینان را بررسی می‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این کمیته بخش‌های دولتی و خصوصی به صورت منظم و با رویکرد تسهیل گری و شتاب بخشی به رشد کسب و کارهای دانش محور و موضوعات تخصصی مربوط به اقتصاد دانش بنیان پیگیری می‌شود.

 

پورآبادی، توجه ویژه به افزایش شرکت‌های دانش بنیان را مورد اشاره قرار داد و گفت: باید توسعه شرکت‌های دانش بنیان جز اولویت‌های کاری کانون‌های اقتصادی در استان باشد.

 

رئیس اتاق بازرگانی بجنورد در انتها گفت: باید طوری تلاش شود که ظرفیت این شرکت‌ها به دو برابر افزایش پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار