فرمانده انتظامی اسفراین از توقیف یک دستگاه خودرو حامل ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق از نوع سرب به ارزش بیش از ۲۲۵ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 22 May 2022

 

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن، مأموران پاسگاه انتظامی ایرج در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو نیسان حامل سنگ معدن غیرمجاز از نوع سرب شدند.

 

وی با اشاره به اینکه مأموران این خودرو را در سطح حوزه استحفاظی متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم سنگ معدن کشف و ضبط شد.

 

فرمانده انتظامی اسفراین بابیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد، خاطرنشان کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و یک دستگاه خودرو نیز توقیف و راهی پارکینگ شد.

 

سرهنگ روهنا با اعلام اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از ۲۲۵ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن در سطح شهرستان باقدرت ادامه دارد و از شهروندان عزیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار