رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: شاخص‌های سلامت در استان از میانگین کشور پایین‌تر است که رفع این مسئله نیازمند هماهنگی تمامی دستگاه‌ها می‌باشد.
کد خبر: ۱۰۴۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲ 25 May 2022

 

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سید جواد پورنقی صبح چهار شنبه در مجمع سلامت خراسان شمالی که در سالن گلشن بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: در شاخص‌های سلامت جایگاه خوبی نداریم و از میانگین کشوری عقب هستیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: یکی از رسالت مسئولان انتقال این کاستی‌ها به سطح ملی است و در این راه مصمم هستیم.

 

وی افزود: باید شاخص‌های سلامت استان را به بالاتر از میانگین کشوری برسانیم.

 

پورنقی با تاکید بر اینکه باید در زمینه بهداشت و درمان در کشور دارای حرف شویم، گفت: در این مسیر هماهنگی تمامی دستگاه‌ها امری ضروری است.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد در این امر می‌توانند به شدت کمک حال سیستم سلامت استان باشند.

 

وی افزود: با اینکه در شاخص‌ها مطلوب نیستیم، در واکسیناسیون جزو استان‌های برتر بودیم و هستیم و علت این امر هماهنگی بین دستگاهی بوده است.

 

پورنقی در انتها واکسیناسیون گسترده در روستاهای دور افتاده مرزی را نمونه عدالت در سلامت دانست و گفت: باید در همه امکانات این مسیر را طی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار