استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی رویکرد سفرهای استانی رئیس جمهور را اتمام پروژه های نیمه تمام دانست و گفت: پروژه جدیدی در سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی کلنگ‌زنی نمی‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ 13 June 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد در دیدار مسئولان شهرستان جاجرم که در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد مهم سفرهای استانی رئیس جمهور اتمام پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای پنجاه درصد و بازدید دوره‌ای و حضور در بین مردم است.

 

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: یکی دیگر از رویکردهای اصلی سفر هیأت دولت عدم شروع پروژه جدید و بدون ردیف اعتباری است لذا تمرکز فرمانداران باید بر روی اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرستان‌ها و دارای ردیف اعتباری باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه پیگیری مطالبات هر شهرستان بر عهده نماینده عالی دولت است، افزود: با همفکری مدیران دستگاه‌های اجرایی و اتخاذ تدابیر لازم در شورای برنامه ریزی و حرکت در مسیر قانون می‌توان این مطالبات و نیازها را به سرانجام رساند.

 

حسین نژاد بر موضوعات انتقال آب‌های مرزی، تقویت نیروگاه‌های محلی و خورشیدی، تقویت معادن، راه‌های روستایی و جاده و پیگیری راه آهن تاکید کرد و گفت: سعی داریم تا حد امکان تعداد پروژه‌های سفر را افزایش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار