مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارمندان دولت در صورتی می‌توانند به تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی بپردازند که موافقتنامه رسمی وزارتخانه یا سازمان متبوع خود، مبنی بر شرکت در کلاس‌ها را به همراه سایر مدارک ثبت‌نام به مرکز آموزش علمی کاربردی محل قبولی، ارایه کنند.
کد خبر: ۱۰۵۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷ 25 June 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، علی رضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی، گفت: کارمندان دولت در صورتی می‌توانند به تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی بپردازند که موافقتنامه رسمی وزارتخانه یا سازمان متبوع خود، مبنی بر شرکت در کلاس‌ها، آزمایشگاه‌ها و فعالیت‌های دیگر دوران تحصیل را به همراه سایر مدارک ثبتنام به مرکز آموزش علمی کاربردی محل قبولی، ارایه کنند.

 

وی گفت: هیچ دانشجویی مجاز نیست همزمان در دو رشته یا دو مقطع در موسسه‌های دولتی یا غیردولتی تحصیل کنند. در صورت تخلف طبق آیین‌نامه انضباطی دانشجویان با وی رفتار خواهد شد.

 

* تغییر رشته، مرخصی، انتقال و میهمانی در نیمسال اول مجاز نیست

 

به گفته کریمیان، تغییر رشته، مرخصی تحصیلی، انتقال و میهمان شدن در نیمسال اول تحصیلی برای دانشجویان مجاز نیست و از نیمسال تحصیلی دوم به بعد براساس مجموعه قوانین و مقررات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی درخواست‌ها قابل بررسی است.

 

وی با بیان اینکه کارکنان مراکز آموزش علمی کاربردی اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی، قرارداد پاره وقت، مشاوره یا سایر موارد مشابه مجاز نیستند کدرشته‌های مربوط به مرکز آموزشی را که در آن خدمت می‌کنند، انتخاب کنند، افزود: اگر این موضوع رعایت نشود و این افراد در آن مرکز آموزشی قبول شوند، قبولی آنان "لغو" خواهد شد و به هیچ وجه نمی‌توانند داوطلب تحصیل در آن کدرشته محل یا کدرشته محل‌های دیگر شوند. اگر تحصیل این افراد در مراکز آموزش علمی کاربردی در هر مرحله‌ای از تحصیل برای دانشگاه محرز شود با متخلف برابر قوانین و مقررات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی رفتار خواهد شد./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار