فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۲۸۳ کیلو و ۸۹۷ گرم انواع مواد مخدر در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: در این زمینه  ۵۴۹ نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی‌ شدند.
کد خبر: ۱۰۵۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹ 29 June 2022

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سردار سعید مطهری زاده اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های پلیس بوده و در این زمینه در استان اقدامات خوبی انجام‌شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از مواد مخدر کشف شده در استان، صنعتی است افزود: سه ماهه امسال حدود ۱۳ کیلو و ۱۶۱ گرم مواد مخدر صنعتی و نیمه‌صنعتی در استان کشف شد.

وی با اشاره به اینکه شمار دستگیرشدگان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش دارد افزود: بهار امسال ۲۷ دستگاه خودرو از متخلفان مواد مخدر توقیف‌ شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش دارد.

سردار مطهری زاده با اشاره به متلاشی شدن یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان خاطرنشان کرد:  در این مدت ۵۷۵ مورد طرح پاک‌سازی، کنترل محورهای مواصلاتی و طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان اجرا شده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: بهار امسال با اجرای این طرح‌ها ۱۲۵ نفر معتاد پرخطر در استان جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی‌ شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار