رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی از کشف ۲۱ تن و ۲۲۱ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق از ابتدای سال جاری تا کنون در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲ 06 November 2022

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سرهنگ تقی توئی با بیان این مطلب افزود: با تلاش همکاران در پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی اقدامات بسیار خوبی در رابطه با برخورد با قاچاقچیان چوب انجام شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون با هوشیاری و سرعت عمل کارآگاهان این پلیس، ۲۱ تن و ۲۲۱ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق کشف و ضبط شده است، گفت: در همین رابطه ۶ نفر قاچاقچی نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در همین خصوص ۶ دستگاه خودرو نیز که در زمینه حمل این مقدار چوب قاچاق مورد استفاده قرار می‌گرفت توقیف و راهی پارکینگ شده است، تصریح کرد: ارزش این مقدار چوب قاچاق کشف شده یک میلیارد و ۷ میلیون و ۶۴۰ هزار ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه هرگز اجازه نخواهیم داد تا سودجویان از طریق قاچاق، به اقتصاد کشور ضربه وارد کنند، از شهروندان عزیز خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد که باعث نابودی محیط زیست می‌شود مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار