نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: علما و روحانیون هدایتگر مردم در جنگ ترکیبی دشمن هستند، بنابراین نقش خود را در این جنگ نابرابر بیش از گذشته پررنگ کنند.
کد خبر: ۱۰۹۰۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ 31 January 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری روز سه شنبه در گردهمایی ائمه جمعه خراسان شمالی اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با تمامی توان خود جنگی ترکیبی به راه انداخته اند و هدف اصلی از آن تغییر باورها و اعتقادات دینی مردم بویژه نسل نوجوان و جوان است.

وی افزود: دشمن تغییر افکار اساتید، دانشجویان، حوزه های علمیه، مراکز آموزشی و علمی را هدف قرار داده است و اینجاست که روحانیت باید نقش هدایتگری خود را اعمال کند.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: اغتشاشات اخیر نمونه ای از جنگ فرهنگی بود که دشمن با استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی به راه انداخته بود تا به خیال خود موجب تضعیف پایه های این نظام اسلامی شود.

امام جمعه بجنورد گفت: دشمن در این اغتشاشات با رسانه هایی که در اختیار داشت، حقایق را وارونه جلوه می داد و سعی در از بین بردن پایه های نظام اسلامی داشت که با هوشیاری مردم تمامی فتنه ها خاموش شد.

وی با تاکید بر نقش ویژه روحانیون در جنگ ترکیبی دشمن خاطرنشان کرد: همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس جوانان فرمانده میدان جنگ بودند و با برنامه ریزی نقشه های دشمن را برملا کردند، روحانیون نیز فرماندهان عرصه مقابله در جنگ ترکیبی دشمن هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: در واقع روحانیون باید با هم فکری و هم افزایی به فعالیت‌های فرهنگی جهت دهند و با تبیین صحیح اندیشه های اسلامی و پاسخگویی به شبهات نقش هدایتگری را ایفا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار