توسط رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، مسیرهای راهپیمایی روز قدس خراسان شمالی در مراکز شهرستان‌های این استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۵۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴ 29 June 2016

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در بجنورد گفت: راهپیمایی روز قدس مردم مرکز خراسان شمالی ساعت 11صبح از میدان شهید تا مصلا امام خمینی (ره) خواهد بود.

وی اضافه کرد: اکنون در حال پیگیری برای تعیین سخنران پایان راهپیمایی روز جهانی قدس مرکز خراسان‌شمالی هستیم.

سالاری بابیان اینکه راهپیمایی مردم شیروان ساعت 11 از چهارراه قائم تا مصلا خواهد بود، اضافه کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین کوثری امام‌جمعه شیروان سخنران این مراسم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بابیان اینکه راهپیمایی روز قدس در آشخانه از چهارراه شهرداری تا مصلا انجام خواهد شد، زمان برگزاری این مراسم را 11 اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی احمد‌زاده سخنران روز قدس مرکز شهرستان مانه و سملقان تعیین‌شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی راهپیمایی روز قدس در جاجرم را ساعت 11 از مسجد صاحب‌الزمان تا میدان امام (ره) عنوان کرد و افزود: امام‌جمعه جاجرم سخنران این مراسم است.

به گفته این مسئول، این راهپیمایی در گرمه در ساعت 10:30 از میدان ارشاد به‌طرف چهارراه مرکزی برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد تاتاری در این مراسم سخنرانی می‌کند.

سالاری همچنین زمان آغاز راهپیمایی مردم فاروج را از ساعت 11 از میدان آل‌یاسین تا مصلا عنوان کرد و گفت: در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی قلی‌زاده امام‌جمعه این شهر به ایراد سخن خواهد پرداخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، زمان راهپیمایی مردم شهر مرزی را از ساعت 9.30 صبح از میدان معلم به سمت شهرداری عنوان کرد و ادامه داد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد نوروزی سخنران آیین پایانی راهپیمایی این شهر خواهد بود.

وی از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس در شهرهای استان دعوت کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار