امام‌جمعه اسفراین گفت: عید سعید فطر نماد عظمت اسلام و سمبل وحدت و انسجام اسلامی مسلمانان جهان است.
کد خبر: ۲۵۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 06 July 2016

حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در خطبه‌های نماز عید فطر که با حضور پرشور مردم ولایتمدار اسفراین در میدان امام خمینی این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن عید بزرگ بندگی اظهار کرد: در این روز بزرگ مسلمانان جهان بعد از یک ماه روزه‌داری در اجتماعی بزرگ در صفوفی به هم فشرده به نماز به پا می‌خیزند و وحدت جهان اسلام را به نمایش می‌گذارند.

وی گفت: عید فطر عیدی است که خداوند متعال بعد از یک ماه بندگی به مسلمانان عطا کرده و به شکرانه این بندگی مؤمنین در این روز جشن می‌گیرند.

خطیب جمعه اسفراین عید سعید فطر را نماد عظمت اسلام و سمبل وحدت و انسجام اسلامی مسلمانان بیان کرد و افزود: این عید از اعیاد بزرگ الهی است که خداوند تبارک‌وتعالی بر بندگانش پس از یک ماه روزه‌داری عطا می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین اظهار کرد: با توجه به روحیه‌ای که بندگان خداوند در این ماه پیدا کرده‌اند لازم است این روحیه در همه‌ روزه‌های سال حفظ شود.

وی گفت: در روز عید فطر خداوند به مومنان پاداش یک ماه بندگی را هدیه می‌کند و این بزرگ‌ترین عید است.

محمدیان در پایان از مومنین و روزه‌داران خواست از دادن فطریه غفلت نکنند چراکه پرداخت فطریه مایه قبولی اعمال است و می‌تواند در راستای حل مشکلات اقتصادی نیازمندان راهگشا باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار