رئیس هیئت ورزشی کارگران خراسان شمالی خبر داد:
کاروان ورزشی کشتی کارگران استان خراسان شمالی به نمایندگی از جامعه ورزش کارگری و فدراسیون ورزشی کارگری جمهوری اسلامی ایران عازم مسابقات هفتمین دوره مسابقات جام جهانی آبا به میزبانی کشور ترکیه می‌شود.
کد خبر: ۲۹۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 15 September 2016
به گزارش تابناک خراسان شمالی , کاروان ورزشی کشتی کارگران استان خراسان شمالی به نمایندگی از جامعه ورزش کارگری و فدراسیون ورزشی کارگری جمهوری اسلامی ایران عازم مسابقات هفتمین دوره مسابقات جام جهانی آبا به میزبانی کشور ترکیه می‌شود.
سعیدی با بیان اینکه سلامت جامعه کارگری و سرمایه گذاری در بخش قهرمانی و همگانی کارگری استان در سطح کشوری و بین المللی ورزش از اولویت‌های هیئت ورزشی کارگران خراسان شمالی و فدراسیون ورزش کارگری کشور است گفت: با توجه به این زمینه و وجود استعداد‌های قوی در ورزش کارگری امیدواریم مسئولان توجه جدی به امر ورزش کارگران داشته باشند.
وی افزود : یکی از وظایف تشکیلات ورزش کارگری توجه به توسعه ورزشهای همگانی و قهرمانی در همه محیطهای کارگری ذکر کرد و در این راه از تمام توان قانونی و تعاملی خود استفاده تا کارفرمایان محترم و کارگران زحمتکش را به اهمیت ورزش در جهت سلامت و بهره وری بالای آن درمحیط‌های کارگری واقف کنیم.
رئیس هیئت ورزش کارگران خراسان شمالی تصریح کرد: صرف پرداختن به ورزشی قهرمانی آن هم به صورت مقطعی کافی نیست و باید برنامه ریزی صحیح و استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در دستور کارقرار گیرد زیرا پویایی تولید و اقتصاد کشور با توجه به نیروهای انسانی خدوم و زحمتکش همراه است.
وی تصریح کرد: در همین راستا با برگزاری مسابقات ورزشی کشتی کارگران استان در سال ۹5 با نظر کمیته فنی منتخبی از ورزشکاران کارگر معرفی که با همانگی و مساعدت مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان و فدراسیون ورزش کارگری کشور این تیم بعنوان نماینده جامعه ورزش کارگری کشور و تیم ملی کارگران به نمایندگی از فدراسیون ورزش کارگری کشور از تاریخ 25 الی 30 شهریور ماه 1395 به مسابقات هفتمین دوره مسابقات جام جهانی آبا اعزام خواهند شد.
اسامی تیم شامل: مهدی علمی – ابراهیم ولیان – علیرضا جهانیان – هادی قدیمی و مهران حسن زاه به سرپرستی سید هادی عربی می باشد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار