مدیر کل ورز ش و جوانان خراسان شمالی خبر داد:
خسرو منعمی مدیر کل ورز ش و جوانان خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان از افتتاح 2 پروژه ورزشی در دهه مبارک فجر و تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری و ساختمان اداری اداره کل ورزش و جوانان استان تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۵۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 04 January 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی نشست خبری خسرو منعمی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی با اصحاب رسانه و جرائد استان صبح امروز دوشنبه 13 دی ماه در بجنورد برگزار شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان در این نشست ضمن اشاره به اولویت های اداره کل ورز ش و جوانان گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد در دستور کار است و مجموعه 15 هزار نفری 19 مهر واقع در تخته ارکان بجنورد ، ساختمان جدید اداره کل ورز ش و جوانان استان تا پایان سال تکمیل خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان همچنین از افتتاح 2 پروژه ورزشی در خراسان شمالی در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: دو پروژه سالن ورزشی امیرآباد جاجرم و استخر مانه و سملقان در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: ساخت سالن امیر آباد جاجرم از سال 1390 با 674 متر مربع شروع شده است که 2750میلیون ریال از محل اعتبارات استانی برای ساخت آن هزینه شده است.
وی تصریح کرد: پروژه استخر مانه و سملقان نیز از سال 1389 شروع شده است که 1500 متر زیربنا دارد.
مدیر کل ورز ش و جوانان در ادامه ضمن ابراز تاسف از حذف تیم والیبال شهرداری بجنورد از لیگ دسته یک گفت: رویکرد اداره کل ورزش و جوانان در خصوص تیمهای حاضر در لیگ های کشوری رویکرد حمایتی است و ما بر اساس قانون نمی توانیم در حوزه ی تیم داری ورزشی ورود کنیم.
وی با اشاره به اینکه در این فصل نیز شخصا با ارتباطاتی که با فدراسیون والیبال داشتم توانستیم مجوز بازی های این تیم را تا هفته پنجم بگیریم گفت : تمام امکانات سخت افزاری از قبیل سالن اختصاصی و زمان مناسب تمرین نیز در اختیار این تیم قرار داده شد اما به دلیل قطع ناگهانی حمایت های شهرداری، این تیم شایسته از لیگ دسته یک حذف شد.
خسرو منعمی حضور این تیم در لیگ دسته یک امسال را شتاب زده عنوان کرد و گفت: حضور این تیم در لیگ دسته یک بدون هماهنگی با اداره کل ورز ش و جوانان صورت گرفت و متاسفانه به دلیل عدم دریافت مصوبه شورای شهر و علی رغم هزینه کرد مبلغ 40 میلیون تومان بابت ورودیه مسابقات این تیم قادر به حضور در ادامه مسابقات این فصل نیست.
منعمی در ادامه ضمن انتقاد از عدم ورود مستقیم بخش خصوصی در بحث تیم داری در استان خاطر نشان کرد: کارخانه های بزرگی در خراسان شمالی در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند اما حمایت های این بخش به صورت موقتی است و این درحالی است که در خیلی از استان ها صنایع هم نام حضور پررنگی در لیگ های ورزشی دارند.
خسرو منعمی از خرید دستگاه سنجش ترکیبی بدن جهت استفاده در پایگاه قهرمانی و افتتاح 3 پایگاه قهرمانی جودو با حضور رئیس فدراسیون جودو در استان خبر داد و گفت: خراسان شمالی به اذعان کلیه کارشناسان مهد رشته جودو در کشور است و امیدواریم با تشکیل این 3 پایگاه قهرمانی در شهرستانهای اسفراین ، بجنورد و مانه و سملقان شاهد رشد هر چه بیشتر این رشته در استان و کشور باشیم.
وی در ادامه این نشست به برگزاری اولین جشنواره استعداد یابی در 4 رشته مختلف ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: در این طرح، 4 رشته ی ورزشی جودو، دومیدانی، کبدی و هاکی برای این استان پیش بینی شده که شروع این جشنواره طی فراخوانی از تمامی نقاط استان برای حضور نونهالان در سنین پایه در مدت سه روز و از تاریخ 6 بهمن ماه تا 8 بهمن ماه و باحضور نمایندگان فدراسیون های مربوطه خواهد بود.
این مقام مسئول ساماندهی هیئت های ورزشی و برخورد شدید و قاطع با هیئت های و روسای کم کار را از دیگر برنامه های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد و خاطر نشان کرد: روسای کم کار و هیئت های که تعامل کم با اداره کل ورزش و جوانان دارند برخورد قاطع خواهند شد.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی همچنین به باشگاه متخلف ورزشی در استان که اقدام به عرضه مواد نیروزا می‌کنند، هشدار داد.
وی بیان داشت: باشگاه‌هایی که مسائل اخلاقی را رعایت نکرده و از موسیقی غیر مجاز و غیراخلاقی هم استفاده کنند، برخورد و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری خواهیم کرد.
وی بیان داشت: نظارت‌های لازم در این زمینه از سوی حراست ورزش و جوانان و معاونت امور ورزش اداره کل به صورت منظم انجام می‌شود.
مدیر کل ورزش و جوانان در ادامه ضمن اشاره به برنامه های حوزه جوانان و تاکید بر توجه ویژه مقام عالی وزارت به برنامه های این حوزه از تشکیل خانه جوان در کلیه استانهای کشور تا پایان سال خبر داد و گفت: در خراسان شمالی نیز تا پایان سال خانه جوان جهت فعالیت سازمانهای مردم نهاد تشکیل و فعالیت های این حوزه مهم ساماندهی خواهد شد.
وی هویت ملی ، ازدواج ، کاهش آسیب های اجتماعی ، مسکن و اشتغال را از جمله دغدغه های مهم امور جوانان دانست و از فعالیت های معاون جوانان تقدیر و تشکر کرد.
وی در پایان این نشست ضمن پاسخگویی به سئولات خبرنگاران گفت: جذب خیرین ورزشی ، ایجاد امنیت شغلی برای مدال آوران مسابقات جهانی و المپیک ، ایجاد شورای عالی ورزش با حضور و ریاست استاندار ، پی گیری پرداخت تسهیلات ازدواج از سوی بانکهای عامل تا پایان سال، تلاش در جهت جذب اسپانسر ، توسعه ورزش همگانی و بازیهای بومی و محلی و توجه ویژه به ورزش بانوان از جمله برنامه های اداره کل ورزش و جوانان است که امیدواریم با حمایت های استاندار ورزش دوست استان بتوانیم شرایط مساعدی در ورزش و جوانان استان ایجاد نمائیم.
در پایان این نشست ، ضمن تقدیر و تشکر از جرائد استان به خبرنگاران حاضر در جلسه لوح تقدیر از سوی مدیر کل ورزش و جوانان اهداء شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار