مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی:
مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی گفت: معلمان باید در تربیت دانش اموزان نقش داشته باشند وهمه باید در این راه با جدیت گام بردارند .
کد خبر: ۳۵۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴ 07 January 2017

به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل آموزش وپرورش خراسان شمالی براتعلی حاتمی در جلسه معاونین آموزشی متوسطه استان گفت:تربیت مقوله اصلی وزیر آموزش وپرورش است ما باید در این راستا با وزارت همسو باشیم وگامهای محکم تری در این راستا برداریم .

وی ادامه داد: معاونین آموزشی نبض آموزش در آموزش وپرورش هستند .

براتعلی حاتمی با تاکید بر اینکه مدیران نقش اساسی در امر آموزش دارند بیان کرد:مدیران باید مردمی و مورد احترام خانواده ها باشند تا آن اقداماتی که در مدرسه توسط وی انجام می شود با استقبال اولیاء همراه شوند .

حاتمی در ادامه افزود: اولویت برای ما کلاس درس است و در این راستا باید از مربیان توانمند استفاده شود پس باید یک مدیر نیروهای خود را به خوبی شناسایی وبر توانمند های انها آگاه باشد.

کیفیت بخشی یکی از نکاتی بود که حاتمی بر آن تاکید کرد ودر این باره گفت:برای کیفیت بخشی باید از شیوه های متفاوتی استفاده شود شر نوشت دانش آموزان در دست مدیر وتلاشهای وی در مدرسه است .

حاتمی افزود:مدارس شبانه روزی یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران  است که عدالت آموزشی یکی  از اهداف این مدارس بوده که دانش آموزان زیادی از همین شبانه روری ها به مدارک عالی دست یافته اند ومایه افتخار آموزش وپرورش اند.

وی در ادامه افزود :مدیران مدارس باید هم سو با دولت باشند و باید آدمهای پرکار وپر تلاش این مسئولیت را در اختیار داشته باشند تا در آینده دانش آموزان پر تلاشو موفقی را تحویل جامعه دهند .

لازم به ذکر است 60هزار دانش آموز در مقطع متوسطه ، هنرستانهای فنی حرفه ای وکار دانش در استان تحصیل می کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار