مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی:
حسین فرخنده در جلسه کمیته علمی و مشورتی شورای توسعه قرآنی استان به منشور توسعه فرهنگ قرآنی اشاره و اظهار داشت: منشور قرآنی قطب نما و راهنمای ما در فعالیت های قرآنی است که ضرورت پرداختن به این مهم بیش از پیش احساس می شود.
کد خبر: ۳۵۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷ 07 January 2017

به گزارش تابناک خراسان شمالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حسین فرخنده در جلسه کمیته علمی و مشورتی شورای توسعه قرآنی استان به منشور توسعه فرهنگ قرآنی اشاره و اظهار داشت: منشور قرآنی قطب نما و راهنمای ما در فعالیت های قرآنی است که ضرورت پرداختن به این مهم بیش از پیش احساس می شود.

وی از باورهای مردم به عنوان بزرگترین سرمایه در مسائل دینی و مذهبی یاد کرد و گفت: می بایست از ظرفیت ها و پتاسیل های مردمی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی بیش از پیش بهره جوییم.

فرخنده به لزوم پایش و بررسی طرح هایی که از شورای توسعه فرهنگ قرآنی اعتبار جذب کرده اند، تاکید کرد و افزود: اثر بخشی این طرح ها باید در اولویت قرار گیرد تا مبنا و اساسی باشد برای تصمیم گیری هایی که در جلسات شورا اتخاذ می شود.

فرخنده در ادامه به پیش نویس سه طرح قرآنی تشکیل حلقه های قرآنی دانش آموزی، طرح تربیت مفسر قرآن کریم و طرح شناسایی و هدایت استعدادهای برتر قرآنی اشاره و اظهار کرد: طرح های مذکور در کمیته علمی و مشورتی شورای قرآنی بررسی و به تصویب خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار