نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم شیروان : آیت‌الله هاشمی رفسنجانی فردی فراجناحی بود و هیچ جناحی نمی‌تواند از نام ایشان سوء استفاده کند.
کد خبر: ۳۵۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 10 January 2017

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله رفسنجانی شخصیتی فراجناحی بود.

عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به شبهه افکنی رسانه‌های معاند نظام همزمان با رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، اظهار کرد: رسانه‌های غربی سعی در شبهه افکنی درگذشت این شخصیت برجسته انقلاب و ربط دادن آن به انتخابات سال آینده دارند، که تمام این شبهات بی اساس بوده و کینه ورزی دشمنان انقلاب را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی فردی فراجناحی بود و هیچ جناحی نمی‌تواند از نام ایشان سوء استفاده کند.

عزیزی اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خود و تمامی دارایی را برای انقلاب و دفاع از نظام هزینه کرد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این عالم برجسته در تمام صحنه‌ها به عنوان سرمایه نظام حضوری ارزشمند داشت، خاطرنشان کرد: اگر این شخصیت‌های مهم و اثر گذار نبودند، انقلاب تا امروز به این مرحله نمی‌رسید.

عزیزی تصریح کرد: در بسیاری از زمان‌های حساس سعی کردند بگویند میان رهبر معظم انقلاب و آیت‌الله رفسنجانی فاصله وجود دارد اما علاقه ایشان به رهبری تمامی اختلافات و دو دستگی‌ها را از میان برد.

وی با بیان اینکه ارادت مقام معظم رهبری بیش از نیم قرن به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در اطلاعیه‌ای که صادر کردند، کاملا مشهود بود، اضافه کرد: روح یار دیرین انقلاب و رهبری به ملکوت اعلی پیوست و  مردم با حضور گسترده در مراسم تشییع پیکر ایشان، بار دیگر ارادت خود را به رهبری و انقلاب به منصه ظهور خواهند رساندند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یار دیرین امام، انقلاب و مقام معظم رهبری از قبل از انقلاب و سال 37 مبارزات خود را آغاز کرد، ادامه داد: مدیریت راهپیمایی‌ها، ارائه کتاب و سخنرانی و پشتیبانی از آرمان‌های امام راحل در زمان تبعید و حضور فعال در تمامی عرصه‌های انقلاب از ویژگی‌های زندگی با برکت این شخصیت برجسته بود.

عزیزی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را از ارکان مهم انقلاب توصیف کرد و یادآور شد: وی در تمام دوران زندگی امام راحل و در دوره جنگ تحمیلی خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرد./ایکنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار